CURS VALUTAR
1 EUR = 4.9495 RON UP | 1 USD = 4.2188 RON UP | 1 GBP = 5.7509 RON DOWN

Campanie digitala: Udrea promoveaza turismul mioritic pe Facebook

0 comentarii / 1242 vizualizări / 2 noiembrie 2010

România va fi promovată ca destinaţie turistică sub brandul turistic naţional prin utilizarea platformei sociale Facebook, a declarat ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, azi, la o conferinţă de presă.

‘Am discutat cu reprezentanţii Facebook despre promovarea României, a destinaţiilor româneşti, sub brandul turistic naţional, la recomandarea specialiştilor spanioli care au realizat brand-ul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, în contextul în care aceste canale au devenit din ce în ce mai accesate decât canalele media tradiţionale’, a afirmat Elena Udrea, citată de Agerpres.

Astfel, cele două părţi au convenit elaborarea de către MDRT şi Facebook a unei strategii de comunicare integrată de social-media, stimularea dezvoltării programelor turistice în adaptarea celor mai noi inovaţii din industria Internetului, organizarea de către Facebook a unor sesiuni de training pentru reprezentanţii ministerului şi ai celor din turism pentru utilizarea social-media, precum şi organizarea unei conferinţe cu toţi actorii din industria turistică pentru implementarea strategiei de comunicare prin intermediul new-media, a adăugat Elena Udrea.

Oficialul MDRT a precizat că, momentan, nu au avut loc discuţii privind bugetul alocat campaniei de comunicare.

FoloseSte contul de Facebook pentru a comenta

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *