CURS VALUTAR
1 EUR = 4.9490 RON UP | 1 USD = 4.2444 RON UP | 1 GBP = 5.8603 RON UP

Culise: Cum a vrut PD-L sa-l ajute pe Vadim cu o televiziune

0 comentarii / 1162 vizualizări / 12 iunie 2009

Ipoteza tot mai des invocată că PRM și Vadim Tudor primesc sprijin discret din partea lui Traian Băsescu și a PD-L – probabil pentru a rupe bucăți din electoratul PSD – primește încă o confirmare, dacă putem spune astfel, grație unor informații calde intrate azi în posesia Inpolitics. Discuții de taină Vadim-LocicLiberalul Ludovic Orban declara, recent, la TV, că serviciile secrete au aranjat arestarea lui Becali doar pentru ca acesta să capete aura de martir național și apoi să transfer acest capital de simpatie către PRM, cea ce s-a și reușit, dovadă scorul neașteptat obținut de partid în alegeri. Orban a mai spus că Vadim și Băsescu sunt prieteni și că primul are misiunea să îl sprijine necondiționat pe al doilea, în momentele- cheie. Nu știm cu precizie dacă așa stau lucrurile, dar cert este că, zilele trecute, oamenii lui Băsescu i-au pus pe tavă tribunului nici mai mult, nici mai puțin, decât o televiziune, de care acesta să se folosească până la sfârșitul anului.  Concret, liderul PRM a avut o întrevedere cu afaceristul Marius Locic, un apropiat dintotdeauna al PD-L și al lui Traian Băsescu, care i-a propus o „tranzacție”. Mai exact, afaceristul imobiliar, patron, totodată, al unui trust de presă, i-a oferit – informație verificată atât în PRM cât și în trustul lui Locic – lui Vadim postul TV Canal 1 (fosta Senso TV), pe care îl deține, pentru a-l folosi până după alegerile prezidențiale. Cum se știe, una dintre marile probleme ale lui Vadim Tudor este boicotul media, pe care acesta l-a denunțat vehement chiar în ultima campanie și a mers  până la a amenința patronii din media cu represalii „atunci când va ajunge la putere”. O televiziune servită aproape moca ar fi fost, deci, un ajutor dumnezeiesc pentru PRM și al său lider, numai că a intervenit un mic amănut care a dat tranzacția peste cap: deși Locic nu a cerut nici un leu pentru „închirierea” televiziunii sale, Vadim Tudor ar fi trebuit, totuși, să achite cheltuielile legate de întreținere și funcționare în perioada respectivă. Cum partidul tribunului nu are un chior în buzunare, însă, Vadim a fost nevoit să respingă, nu fără regrete profunde, generoasa ofertă.

FoloseSte contul de Facebook pentru a comenta

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *