Deputat PNL: “Imaginea traditional pozitiva a invatamantului romanesc incepe sa se naruiasca”
0 comentarii / 1467 vizualizări / 4 noiembrie 2010
Potrivit unui studiu al Institutului pentru Calitatea Vieţii, 32% dintre romani considera ca invatamantul din tara noastra, dupa 20 de ani de schimbari continue, este “prost” si “foarte prost”, explica deputata liberala Diana Tusa.
“În anul 2010 populația este divizată în evaluările sale asupra sistemului de învățământ: 31% consideră că sistemul este bun şi foarte bun, 32% că este prost şi foarte prost. Față de anul 2006, s‐a înregistrat o creştere a aprecierilor negative ce se poate datora instabilității continue a sistemului de învățământ de pe parcursul ultimilor ani, instabilitate accentuată şi de criza recentă ce a adus noi probleme. De asemenea, pe lângă schimbările perpetue de natură a afecta parcursul şcolar al elevilor/studenților şi strategiile lor de viață, se mai pot adăuga acutizarea problemelor acumulate pe parcursul tranziției în domeniul infrastructurii şcolare, cele care privesc personalul din învățământ dar şi discursul din mass media care a evidențiat în ultima vreme cu precădere problemele din sistem. Anul 2010 marchează o schimbare imaginii tradițional pozitive a învățământului în România în sensul deteriorării acesteia: o oarecare deziluzie în legătură cu învățământul este vizibilă în datele de cercetare”, scrie Diana Tusa, pe blog-ul personal. (R.G.)
Comenteaza