CURS VALUTAR
1 EUR = 4.9487 RON DOWN | 1 USD = 4.3767 RON DOWN | 1 GBP = 5.8121 RON DOWN

Exploziv: siteul cu dovada anti-Culcer a fost parolat azi dimineata

0 comentarii / 1797 vizualizări / 18 noiembrie 2010

Scandalul amorsat de Inpolitics privind ancheta TVR în legătură cu, de acum, celebra emisiune în care Adrian Păunescu a fost terfelit exact în momentul înmormîntării ia amploare.

Relatam, în articolele noastre, că după începerea anchetei în TVR pe marginea posibile încălcări a deontologiei profesionale în cazul Păunescu, a apărut un element spectaculos, în sensul că Rodica Culcer s-ar putea să fi oferit chiar ea un element probatoriu care o incriminează grav. Mai exact, pe un site cultural aparținînd publicistului Petru Clej, unde acesta a postat un material anti-Păunescu, apare un comentariu semnat de directorul știrilor TVR în care Culcer recunoaște că terfelirea lui Păunescu a fost intenționată și făcută ca o contra-pondere la elogiile exagerate aduse de Antena 3 și Realitatea TV. Descoperit de membrii comisiei de anchetă a TVR, postarea în cauză e inclusă în raportul către CA și ridică serioase semne de întrebare legate de probitatea jurnalistei.

rodica culcer: (15-11-2010 la 05:03)
”Foarte interesanta si binevenita atitudinea voastra fata de cazul AP. Am incercat si noi la TVR sa dam glas celor revoltati de cultul personalitatii sale, prin emisiunea in care a fost invitat Andrei Cornea, iar acum suntem prigoniti de PSD, prin oamenii lor din CA si din Comisia de etica a institutiei. Mai mult, Victor Ponta a cerut in plenul Parlamentului audierea intregii conduceri a TVR pentru modul in care a reflectat disparitia “marelui poet”.
Unde ma despart de tine si de analiza ta este in implicarea religiei ortodoxe in aceasta isterie: totul nu este decat o manevra a PSD, care a vrut sa-l transforme in martir al neamului si s-a folosit masiv de RealitateaTV si de Antene in acest sens. Desigur, aparitia presedintelui Basescu la catafalc a fost regretabila, dar asta nu schimba faptul ca totul, absolut totul, este o operatiune politica – ceea ce este foarte grav” așa sună comentariul postat pe siteul amintit.

Azi dimineață, surpriză: jurnaliștii de la Cotidianul au descoperit că siteul a fost parolat și nu mai permite accesul la materialele sale. Cotidianul.ro scrie că acest lucru ar reprezenta o dovadă clară că autoarea postării buculcașe este chiar Rodica Culcer, fostă șefă a lui Clej la BBC. Noi am merge mai departe, furnizînd o explicație foarte plauzibilă a parolării siteului: în condițiile în care autoarea postării e Rodica Culcer, lucru care ar putea fi dovedit de specialiștii în IT, spre exemplu, după IP-ul computerului de la care a fost făcută postarea, acest lucru poate deveni o probă serioasă în cazul unui proces pe care urmașii marelui poet l-ar putea intenta TVR. Or, atît timp cît siteul nu mai este accesibil, proba respectivă nu poate fi obținută (nu e exclus să fi fost chiar distrusă) astfel că Rodica Culcer scapă cu fața curată. (Bogdan Tiberiu Iacob)

FoloseSte contul de Facebook pentru a comenta

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *