CURS VALUTAR
1 EUR = 0 RON DOWN | 1 USD = 0 RON DOWN | 1 GBP = 0 RON DOWN

Fura fata, hop și tata: Traian si EBA, hoti de sloganuri

0 comentarii / 1344 vizualizări / 18 octombrie 2009

Traian Băsescu și-a însușit fără ezitări sloganul de campanie al candidatului PNL, exact în ziua în care liberalii au băgat afișele electorale, în număr de patru milioane de bucăți, în tipografie. Manevra președintelui și a oamenilor săi scrie o nouă pagină în catastiful mizeriilor politice ale momentului și arată pînă unde se poate ajunge, de dragul păstrării puterii. Marea întrebare e dacă Băsescu a folosit serviciile secrete pentru a intercepta conținutul sloganului liberal, sau a folosit din nou cîrtițe, la fel cum a recunoscut singur că a procedat în cazul întîlnirii de la Grivco, dintre liderii opoziției.       Furt intelectual pe bandaÎn aceasta noapte, patru milioane de afișe ale lui Crin Antonescu sunt așteptate să iasă de sub tipar cu sloganul „România bunului simț”, creat special de agenția de publicitate Odyssey, numai că PNL a avut, deja, parte de o surpriză mai mult decît nepăcută. Concret, pe pagina de azi a siteului lui Băsescu, www.basescu.ro, sloganul respectiv, creat de liberal acum două luni, dar ținut secret pînă acum, e folosit fără rezerve. „Vreau o Românie a bunului simț” declamă, pe siteul său, candidatul PDL, iar sintagma „bun simț” apare de nenumărate ori, obsesiv, inclusiv în cadrul unui așa zis manifest al președintelui, în favoarea referendumului pentru reducerea parlamentului. Parafrazînd zicala populară, am spune că trunchiul nu sare departe de așchie: reamintim că, acum cîteva luni, fiica lui Băsescu, EBA, aflată în campania pentru europarlamentare, a fost acuzată de Dana Săvuică de furtul sloganului „Ia atitudine”, folosit de fostul top-model în campania pentru prevenirea cancerului la femei. „”Nu mi-a venit să cred cînd am văzut că Elena mi-a furat sloganul, mai ales că este vorba de o campanie umanitară care se află și acum în plină desfășurare” declara presei, la vremea respectivă, Dana Săvuică. Fiica președintelui nu a catadicsit nici măcar să modifice, de ochii lumii măcar, designul siglei. Un alt furt portocaliu celebru este „România-land of choice”, al Elenei Udrea, luat de la „Croația -land of choice”, campania publicitară a țării vecine.(B.T.I.)

FoloseSte contul de Facebook pentru a comenta

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *