CURS VALUTAR
1 EUR = 4.9691 RON DOWN | 1 USD = 4.5463 RON DOWN | 1 GBP = 5.8319 RON DOWN

Inedit: Ion Iliescu critica dur oficialii echipei FC Liverpool

0 comentarii / 2455 vizualizări / 25 noiembrie 2010

Faptul ca site-ul oficial al echipei engleze de fotbal Liverpool FC descrie Romania ca o tara insalubra, cu legi absurde, plina de hoti si de taximetristi profitori, reflecta perceptia care s-a creat in jurul Romaniei, perceptie incetatenita si din pricina “unor compatrioti de-ai nostri”, scrie fostul presedinte al Romaniei, pesedistul Ion Iliescu, pe blog-ul propriu.

“Perceptie negativa speculata de cercuri de interese”
Saptamana viitoare Liverpool face deplasarea in Romania pentru a juca, pe Ghencea, cu Steaua Bucuresti, meci contand pentru grupele Europa League. “Din pacate, avertismentele de pe site-ul oficial al clubului englez de fotbal Liverpool FC , reflecta perceptia care s-a creat in jurul romanilor si a Romaniei, prin contributia si a unor compatrioti ai nostri, speculata de unele cercuri interesate”, scrie Ion Iliescu, pe blog-ul propriu.

Site-ul Liverpool FC : “Romania, tara hotilor”
Site-ul oficial al lui Liverpool a publicat toate datele necesare suporterilor care vor face deplasarea la Bucuresti: biletele sunt in zona neacoperita a stadionului, veti fi la mila elementelor naturii, mai ales ca la ora meciului va fi foarte frig; trebuie sa fiti extrem de atenti “in fiecare moment” pe stadion: dupa ce treceti de turnicheti, trebuie sa urcati pe trepte de beton inalte si foarte periculoase, fara nicio bara de sprijin. Multe scaune sunt slabite sau chiar distruse; in Bucuresti cantatul pe strazi constituie infractiunea de tulburare a linistii publice; zona de toalete prezinta facilitati minimale. De asemenea, trebuie sa fiti foarte atenti si in aceasta zona, pentru ca este foarte prost iluminata si se afla la baza unui deal abrupt, acoperita cu iarba. Am facut o cerere in scris clubului gazda (n.r. Steaua) ca toaletele pentru femei sa fie supravegheate, pentru a fi folosite “exclusiv”de femei; unele baruri si restaurante din Bucuresti incearca sa profite de turisti, asa ca este recomandat sa cereti lista de preturi inainte de a comanda; folositi doar taxi-urile companiilor si negociati/verificati tariful inainte de a porni; fiti foarte atenti la hotii de buzunare, care opereaza in zonele aglomerate; feriti-va de hotii deghizati in politisti, care va cer la verificare documentele in timp ce complicii lor incearca sa va fure ceasurile si bijuteriile. (Razvan Gheorghe)

FoloseSte contul de Facebook pentru a comenta

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *