CURS VALUTAR
1 EUR = 0 RON DOWN | 1 USD = 0 RON DOWN | 1 GBP = 0 RON DOWN

Udrea si-a inceput campania pentru primarie: ” Bucurestiul poate redeveni Micul Paris”

0 comentarii / 1496 vizualizări / 21 iulie 2010

Ministrul Turismului se grăbește tot mai tare spre primăria Capitalei: imediat după ce a fost desemnată președinte interimar la PDL București, Elena Udrea a început să își popularizeze planurile legate de viitorul metropolei. Semn că politicianul își ia rolul în serios și e pregătită să se bată pînă la capăt.

Elena Udrea relatează, astfel, pe blogul propriu, impresiile de călătorie la Budapesta, unde s-a aflat în vizită oficială și, sub masca unei relatări oarecare își face cunoscute primele proiecte legate de orașul de pe Dîmbovița. Acestea vizează problema certificatelor de urbanism, care influențează aspectul orașului, a cîinilor vagabonzi, a prețurilor prea mari etc. ”Am văzut un oraş frumos, cu multe clădiri de epocă, cu atmosferă de capitală europeană şi plin de turişti. M-am gândit imediat la Bucureşti, la potenţialul turistic al capitalei noastre – care nu este cu nimic mai prejos decât al Budepestei – , potenţial care nu este din păcate suficient exploatat. şi poate atrage zeci-sute de mii de turişti” scrie Udrea. ”Pentru a reuşi acest lucru trebuie să rezolvăm câteva probleme presante. Fără o anumită ordine, le punctez pe cele care mi se par mai importante. Bucureştiul este un oraş în care s-a construit mult în ultimii ani, de cele mai multe ori haotic. Cu siguranţă, multe dintre aprobările de construcţii, mai ales în zonele centrale şi vechi ale oraşului nu ar fi trebuit niciodată date.
(…)Strâns legat de acest fapt este renovarea zonelor istorice, astfel încât să se păstreze specificul perioadei.(…)O altă problemă ar fi cea a câinilor vagabonzi. Trebuie să înţelegem ce mesaj trimitem către potenţialii turişti când în centrul Bucureştiului se plimbă în voie haite de câini. În general, Capitala trebuie să fie mai primitoare cu turiştii. Iar asta înseamnă străzi mai curate, înseamnă că atunci când turistul ajunge în Piaţa Romană, spre exemplu, să poată vedea cerul, nu doar cablurile agăţate de stâlpi. Şi încă un lucru, pe care trebuie să îl învăţăm şi pe care tot îl repet şi în legătură cu litoralul românesc: preţurile sunt prea mari pentru ceea ce se oferă. Obiectivul nostru este să atragem turişti şi pentru asta trebuie să le oferim argumente, inclusiv preţuri mai mici la cazare la hotel decât în alte capitale. Atât timp însă cât preţurile din Bucureşti sunt comparabile cu cele din Viena sau Roma, nu ne putem aştepta ca turiştii să vină în valuri”.(B.T.I.)

FoloseSte contul de Facebook pentru a comenta

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *