Vasile Dancu: “Logoul brandului turistic este superficial”
0 comentarii / 1550 vizualizări / 1 august 2010
Deoarece este vorba despre bani europeni, ministul Elena Udrea ar trebui sa ceara socoteala companiei care a realizat controversatul logo de tara al Romaniei, sa obtina materialul brut al cercetarii si sa asigure accesul public la acesta, sustine sociologul clujean Vasile Dancu, pe blog-ul propriu.
“Am văzut că ministrul Elena Udrea zice că va cere explicații companiei realizatoare pentru slăbiciunile pentru care presa face scandal. Dacă va face asta, atunci să nu-i întrebe doar de de frunză și drepturile de autor, ci să mai ceară explicații legate de dimensiunea cercetării foarte scumpe și chiar de calitatea executiei grafice. Normal ar fi să ceară materialul brut al cercetării, filmări si transcrieri la focus-grupuri și interviuri, eventual să dea accesul public la ele, inclusiv la baza de date a cercetarii, fiind vorba de bani publici europeni. Dincolo de supărarea celor care ar fi fost poate îndreptățiți să lucreze la imaginea de brand turistic, lucrarea este slabă, logoul brandului turistic al României este destul de superficial abordat de către echipa internatională care a lucrat”, explica Dancu. (R.Gheorghe)